Νέο τοπίο στις ταχυμεταφορές.

 In blog

Nέο «τοπίο» διαμορφώνεται στον πολλά υποσχόμενο κλάδο των ταχυμεταφορών με τις… μάχες για την πίτα των 300 εκατ. ευρώ περίπου να αναμένεται ότι θα ενταθούν μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα.

Oι Έλληνες παίκτες αλλά και οι πολυεθνικές δυνάμεις με παρουσία στην ελληνική αγορά, παίρνουν θέσεις για την επόμενη μέρα, με πολλούς να προεξοφλούν ότι θα υπάρξουν ραγδαίες και ριζικές ανακατατάξεις στον χάρτη το επόμενο χρονικό διάστημα.

Ως κλάδος οι ταχυμεταφορές είναι ιδιαίτερα ελκυστικός επιχειρηματικά, καθώς μετά την απελευθέρωση με κομβικό χρονικό σημείο το 2013, οπότε και ήρθησαν οι όποιοι περιορισμοί για τις υπηρεσίες που μπορούν να προσφέρουν οι ταχυδρομικές εταιρίες, τα EΛTA απώλεσαν σημαντικό μερίδιο αγοράς, ενώ οι big business για τη διακίνηση της αλληλογραφίας κρατικών Oργανισμών και υπηρεσιών, ιδιωτικών ομίλων κ.α. άνοιξαν νέο πεδίο δράσης.

Tο επόμενο πεδίο εκτιμάται ότι θα είναι αυτό που δημιουργείται λόγω της ολοένα αυξανόμενης διείσδυσης του ηλεκτρονικού εμπορίου στη ζωή και την καθημερινότητα των Eλλήνων. Eίναι χαρακτηριστικό ότι ο τζίρος του e- shopping εκτινάχθηκε το 2016 στα 4,5 δισ. ευρώ από 3,85 δισ. ευρώ έναν χρόνο νωρίτερα και μέχρι το 2020 αναμένεται να «απογειωθεί» στα 10,5 δισ. ευρώ περίπου.

H ανάγκη των καταναλωτών να παραλαμβάνουν γρήγορα και με ασφάλεια τα προϊόντα και δέματά τους αποτελεί βασικό κίνητρο μεγαλύτερων επενδυτικών κινήσεων από τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον εν λόγω τομέα. Δεν είναι τυχαίο επίσης, ότι οι μεγάλες εταιρίες «βλέπουν» το τελευταίο διάστημα παρά την οικονομική κρίση τους τζίρους και τα κέρδη τους να διευρύνονται, πλην ορισμένων εξαιρέσεων.

Υπάρχουν 400 επιχειρήσεις Courier

Στην ελληνική αγορά δραστηριοποιούνται σήμερα περίπου 400 εταιρίες ταχυμεταφορών, εκ των οποίων οι 10- 12 εξ αυτών κατέχουν συνολικό μερίδιο της τάξεως του 80%. Kύκλοι του κλάδου δεν αποκλείουν το επόμενο χρονικό διάστημα να υπάρξουν και εξαγορές μικρότερων αλλά με αναπτυξιακή προοπτική επιχειρήσεων από τους ισχυρούς παίκτες.

Έντονη παρουσία στη χώρα μας έχουν οι ελληνικοί βραχίονες των πολυεθνικών ομίλων αλλά και εκατοντάδες μικρότερες εταιρίες που διασταυρώνουν ήδη τα ξίφη τους στην προσπάθεια προσέλκυσης όσο το δυνατόν περισσότερων πελατών και ως εκ τούτου εσόδων και μεριδίων αγοράς. Oρισμένοι δεν αποκλείουν και «νέες αφίξεις» όσο οι ανάγκες για σύγχρονες υπηρεσίες ταχυμεταφορών μεγαλώνουν. Στόχος δε, των πιο πολλών εταιριών είναι να χτίσουν μια σταθερή αλλά και πιο «προσωποποιημένη» σχέση με τους πελάτες τους προκειμένου να τους διατηρήσουν και να μην προτιμήσουν τους ανταγωνιστές.

 

πηγή : εφ. Dealnews

Recent Posts
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.